Sawa A7larab
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Sawa A7larab

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عرفت هؤلاء

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hani_mahmoud_89
سوا جديد
سوا جديد
hani_mahmoud_89

ذكر
الهوايات : عرفت هؤلاء Writin10

عرفت هؤلاء Empty
مُساهمةموضوع: عرفت هؤلاء   عرفت هؤلاء Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 7:32 pm

يا جماعة انا اعرف اتنين من المنتدى ....اولا التنين الاهلاوى او محمد حسن....والتانى كيمو..اللى هو المشرف الرياضى .....كيمو بقى اصلا صاحب محمد حسن ومعاه ف الكلية وبصراحة...ماشفتوش الامرة واحدة....بس عرفته فوقت جامد جدا...اصل انا كنت جعان اوى اوى اوى ومفيش اكل ف البيت خالص..وهو كان جاى من الزقازيق...ومعاه ايه بقى؟...فطير مشلتت...وادينى يا معلم..التنين الاهلاوى قام جاب عسل من عنده وبصراحة كانت اكلة جامدة جدا...طبعا انا بشكر كيمو من هنا وبقوله يا كيمو عايزين نشوفك كتير ونشوف فطيرك الجامد على طول وبجد نفسى اشوفك تانى..
اما بقى التنين الاهلاوى ف الحاجة الوحيدة اللى ممكن تفهمكوا الموضوع هى مسلسل ساكن قصادى ....الشقة اللى قصادى على طول يا جدعان يعنى بشوفوا كل يوم...مكتوب عليا كده زى كورس الدوا...صباحا ومساءا....قبل الاكل وبعد الاكل وفوسط الاكل....لينا مع بعد ذكريات كتيرة جامدة جدا ...بنذاكر مع بعض(مع انه كهربا وانا معمارى)...بنكتب شعر مع بعض(حاجات جامدة جدا).....بناكل مع بعض...وبنتخانق(ساعات)مع بعض....بس المهم هو جدع اوى وطيب اوى والمنتدى جامد اوى ويا رب اعرف الناس اللى هنا كلها ....انا طولت عليكم ...سلام بقى
حتشبسوت
سوا جديد
سوا جديد
حتشبسوت

انثى
المزاج : عرفت هؤلاء 110
الهوايات : عرفت هؤلاء Painti10

عرفت هؤلاء Empty
مُساهمةموضوع: حتشبسوت   عرفت هؤلاء Icon_minitimeالسبت أغسطس 16, 2008 12:40 pm

حلوة اووووووووى
حتشبسوت
سوا جديد
سوا جديد
حتشبسوت

انثى
المزاج : عرفت هؤلاء 110
الهوايات : عرفت هؤلاء Painti10

عرفت هؤلاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: عرفت هؤلاء   عرفت هؤلاء Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 20, 2008 10:14 am

ههههههه ع فكرة دى حقيفة
وحلوة الفكرة ياهانى
NoNo
سوا مميز
سوا مميز
NoNo

انثى
البلد : عرفت هؤلاء Eg10
الهوايات : عرفت هؤلاء Readin10

عرفت هؤلاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: عرفت هؤلاء   عرفت هؤلاء Icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2008 1:45 pm

ثانكس على القصة الجامدة
ويارب نكون كلنا أصحاب

عرفت هؤلاء
صفحة 1 من اصل 1